Батьки і діти — це любов і сльози, Це вічне щастя і одвічний біль. Це сонце і тепло, сніги й морози, Мед на вуста й на вічні рани сіль. Як на троянді — колючки і квіти, Так і в житті є радість і печаль. Високі мрії й дуже різні діти... Чомусь таке трапляється, на жаль. Всім хочеться все мати в ідеалі, Причому водночас і без зусиль. Щоб щастя без труда та без печалі Пливло саме у руки звідусіль. Та у житті такого не буває. Запам’ятати треба в чому річ: Зоря щаслива лиш тоді засяє, Якщо трудитись будеш день і ніч. А діти — це і щастя, і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж.
🙋🏼♀️ ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ БАТЬКИ ПРО ПРАВА ВИХОВАТЕЛЯ ДИТЯЧОГО САДОЧКА?
❤️Повага до педагога — це не лише питання етики, а й правової норми. Важливо, щоб батьки не лише знали правила, прийняті у закладі дошкільної освіти, а й дотримувалися їх.
👩🏫 ВИХОВАТЕЛЬ МАЄ ПРАВО:
🔸 Не зустрічати дитину особисто, якщо її привели із запізненням — у цей час педагог уже проводить заняття й не зобов’язаний перериватися;
🔸 Не прати, не чистити та не прасувати речі дитини — це відповідальність батьків, як і підбір змінного одягу;
🔸 Вимагати огляду дитини лікарем, якщо вранці є ознаки хвороби (кашель, нежить, температура тощо);
🔸 Знати причину відсутності дитини в садочку;
🔸 Надавати рекомендації щодо додаткових занять або корекційної підтримки для дитини.
🤝 І найголовніше — ВИХОВАТЕЛЬ МАЄ ПРАВО НА ПОВАГУ ДО СЕБЕ Й СВОЄЇ ПРАЦІ.
❗️Недопустимі образи, безпідставні звинувачення або вимоги, які не передбачені правилами садочка (наприклад: «Посидьте з моєю дитиною після робочого дня, я затримуюсь…») — це порушення норм людяності та законодавства.
👨👩👧👦 Права та обов’язки батьків визначено Законом України «Про освіту» та Статутом закладу дошкільної освіти. Повага та співпраця — запорука гармонійного розвитку дитини.☺️❤️
ДОБРІ ПОРАДИ БАТЬКАМ:
РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНЯТ 💁🏼♀️ використовуючи лише одну осінню картину 🖼️🍂
1. Скільки качок плаває у ставку?
2. Які овочі ти бачиш на картині?
3. Якого кольору дерева восени?
4. Скільки лавок можна побачити на картині?
5. Що летить у небі?
6. Який настрій передає ця картина? Чому?
7. Що може відбуватися на цьому ставку влітку?
8. Скільки листочків плаває на воді?
9. Як ти думаєш, чому на картині зображені гарбузи?
10. Що можна робити в такому осінньому парку?
💁🏼♀️Ця вправа дуже проста, але
🔸діти вчаться уважно дивитися на деталі зображення, що сприяє розвитку вміння спостерігати та описувати оточуючий світ;
🔸відповідаючи на запитання, діти використовують різноманітні слова, що допомагає розширити їх активний і пасивний словниковий запас.
🔸формулювання відповідей на запитання спонукає дітей будувати зв’язні речення, що сприяє покращенню їхнього мовлення.
Про кризу трьох років читайте тут